گروه آموزشی درخشش در زمینه مشاوره تلفنی و اینترنتی نیز فعالیت دارد. ما میتوانیم بصورت مشاوره حضوری و یا مشاوره تلفنی و اینترنتی با شما در تماس باشیم.
از مهم‌ترین کارهایی که برای جلوگیری از کسالت یا رفع خستگی کنکور باید انجام داد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
۱-    برنامه ریزی خود را اصلاح کنید.

 

۲-    بیش از توانتان از خود توقع نداشته باشید و از مغز و جسمتان کار نکشید.

۳-    از والدین و مشاورانتان در مورد راه‌های غلبه بر افسردگی و خستگی و استفاده از آنها کمک بگیرید.
۴-    به هیچ وجه، خودتان را با افراد و داوطلبان دیگر مقایسه نکنید.
۵-    در صورتی که یاد نگرفتن مطالب، یکی از علل خستگی شماست، از معلم‌هایتان برای برطرف ساختن آن کمک بگیرید.
۶-     چند روز بدون فکر کردن به کنکور و مسایل مربوط به آن، فقط و فقط استراحت کنید یا به کارهای مورد علاقه‌تان بپردازید.
۷-    روزانه، زمان کوتاهی را به ورزش کردن اختصاص دهید.
۸-    خواب و استراحت کافی داشته باشید. به خاطر داشته باشید که کاستن از ساعت خواب برای درس خواندن، نه تنها باعث پیشرفت شما نمی‌شود، بلکه یادگیری و روند آن را نیز کاهش می‌دهد.
۹-    به خود امید دهید و پیوسته با تجسم خود در دانشگاه و رشته مورد نظرتان، انگیزه کافی در خودتان ایجاد کنید.
۱۰- پیشرفت‌های خود را ستایش کنید و از موفقیت‌هایتان با خود صحبت کنید.
۱۱- اگر دانش‌آموز هستید و به مدرسه می‌روید، حتماً زمان‌های استراحت مناسبی را در بین مطالعه برای خود در نظر بگیرید.
چگونگی دست یافتن به  مهارت مطالعه را بخوانید.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید: